متن اهنگ یاس
فقط دانلود کن
با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : علی

یاس “ درکم کن ”
سلام ، سلام عرض شد . بفرما . ببخشيد واسه ی این آگهيتون مزاحم شده بودم ، ميخواستم
اگه بشه اینجا استخدام بشم . مدارکتونو آوُرید ؟ بله بفرمائيد . کاملن ؟ کامله ، مدارک همش
کامله . سابقه کار ؟ والا سابقه کار که ، سابقه کاری ندارم من . نميشه که آقا جون ، سابقه کار
باید داشته باشی . خب آخه چيکار بکنم ؟ من الان هرجایی که رفتم به من ميگن باید سابقه کار
داشته باشی . من نميدونم ، از یه جایی باید شروع کرد بلاخره . من شرمندم سابقه کار باید
داشته باشی . خب آخه بلاخره شما هم ببين من الان ، الان بيکارم . دارم هر ، یعنی نميدونم
چيکار باید بکنم . مشکل من نيست . بفرمائيد ، سر راه واستادید . تو رو خدا یه توجهی بکنيد .
شرمندم ، حرکت کن . یه لطفی در حق من بکنيد . بفرمائيد . هه ، باشه .
آخه بابا باغت آباد منو درکم کن / نگو جلو را واستادی آقا حرکت کن / تو اینجا نشستی واسه
اینکه جوابمو بدی / پایينو نگاه نکن چشم پر عضابمو ببين / اگه نيازمند بودی تو هم ميشدی یه
کنه / ببين اسم بد شانس روی پيشونيه منه / عصبانيم یه زلزله ی 10 ریشتره توم / چرا اون با
یقه ی بسته ته ریش بره تو / همينا ميتونه جوونای ما رو پير کنه / حدس زدی یه روزی پيشش
کارت گير کنه / تا که ميرسه به منه بدبخت آواره / ميگی الان نه باشه بعد وقت ناهاره / بيا یه
کار خيری بکن توی روزت / امضاتو نميخوام بزارم توی موزه / نگو مدارکت ناقص تو فردا بيا / همه
چيزو کامل کن بعد ور دار بيا / واسه استخدام دقت کن به ضابطه ها / باید داشته باشی 5 سال
سابقه کار / نميخوام داد بزنم الکی شلوغ بکنم / بگو 5 سال من از کجا شروع بکنم /
منو داری ميبينی که از این زمونه سيرم / از همه جا بریدم یه جوونه پيرم / کوله بارم ميبندمو
شبونه ميرم / به خاطر تو دیگه کارم تمومه بيرهم ( 2 بار )
بيدار شدی ميخوره به سرت هوای صبح / توی روزنامه بخون صفحه ی حوادث / ببين مادری که
دخترشو کشته بود / بعد خودشو پرت کرد از پشت بوم / ميگی چه مادر بيرهمی ، چه روزگاری
؟ / چيه ؟ خراب شد اول روز کاری ؟ / اگه دقت کنی با کمی ریشه یابی / ميفهمی که حتی یه
مادرم ميشه یاغی / اون مادر ای کاش باز زنده ميشد / واست تعریف ميکرد داستان زندگيشو /
روزی که خداوند دخترشو هدیه ميکرد / مادر داشت از خوشحالی گریه ميکرد / با وجود پدری که
هنوز بيکار بود / دم بيمارستان نشسته سيگار دود / ميکنه بدهيا هر روز قد ميکشه / مرگ دور آگهيا همش خط ميکشه / بند اميدش به آینده ها پاره شد باخت / آخر سرم که خيابونا کارشو
ساخت / قاتل تویی ، خدا ببخش گناهاتو / حالا برو بخون مجله ی گل آقاتو /
منو داری ميبينی که از این زمونه سيرم / از همه جا بریدم یه جوونه پيرم / کوله بارم ميبندمو
شبونه ميرم / به خاطر تو دیگه کارم تمومه بيرهم ( 2 بار )
چيه ؟ فکر ميکنی حالا که تو پشت ميزی / از ما بالاتری ؟ یعنی تو گشنه نيستی ؟ / طوری
صحبت ميکنه انگار که داری ؛ الان ، تراولاتو ميکنی پشت نویسی / خيلی شده یه جوون جلوی
تو ظاهر بشه / یه جوونه تحصيل کرده که مسافر کش / این همه سال زحمت کشيده واسه
کاری / که فردا با روی سفيد بره خواستگاری / دیگه خودتم ميدونی این گفته ی عقل / باید با
پول بشينی سر سفره ی عقد / و توی پول چيزی به اسم وفا گم / گذشت وقتی که ميگفتن
مهم تفاهم / فقر از در بياد تو همه چيز خراب ميکنه / بعد عشق از پنجره فرار ميکنه / باغت آباد
منو درکم کن / نگو جلو را واستادی آقا حرکت کن /
منو داری ميبينی که از این زمونه سيرم / از همه جا بریدم یه جوونه پيرم / کوله بارم ميبندمو
شبونه ميرم / به خاطر تو دیگه کارم تمومه بيرهم ( 2 بار )
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط دانلود کن و آدرس alifarog66.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 83756
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

www.kahalzadeh.mihanblog.com

كليك كنيد تا معجزه ان را در سايت خودتان ببينيد